tirsdag den 11. december 2012

Dagens mani + Nailmail.

Har klippet og filet mine negle ned igår aftes. De var blevet meget lange og tipperne var begyndt at flage og flække så der var ikke så meget at gøre. Så lagde en lidt diskret metallic fra jeg Love My Nails på, nemlig Mink. Superfint og jeg vil helst have lidt diskrete lakker på når mine negle er helt korte, synes det er pænest :)

Så har jeg også fået lidt nailmail siden sidst, som jeg selvf. også lige vil vise frem :)


Fine julestickers med snefnug og engle.

Color Cosmetic 145 - China Glaze Glittering Garland.

Swatched: Color Cosmetic 145 - China Glaze Glittering Garland.

Orly - After Party

Orly - After Party

Love My Nails - Mink.

Min liste over lakker er opdateret, listen kan ses HER.
Ønskelisten er også opdateret.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar