tirsdag den 14. august 2012

Tigers nr 37 Fuchsia & Lak rettepen.

Tog den her på i aftes men den ryger nok af allerede i aften igen, da jeg slet ikke bryder mig om den farve.

Den er enormt svær at få et ordentligt billede af, med blits bliver den meget lyserød og uden blitz meget mørklilla og i dagslys kan man heller ikke fnge nuancen rigtigt, så her kommer der lige et par billeder, komplet med lak på fingrene *G*

I går aftes, med blitz.

Igår aftes, uden blitz.

Idag i dagslys.

Idag i dagslys.

Tror den kommer til salg, for den farve er jeg altså ikke så glad for, så er min lilla med blåt glimmer fra Depend meget flottere ;-)

***

Idag var der også nail mail, jeg fik min længe ventede lak rettepen :-)
Kræver lige lidt øvelse at bruge for sådan en fummelfinger som mig, især når jeg skal bruge venstre hånd...


Ingen kommentarer:

Send en kommentar